Korypetycje Metodą Callana przez Skype!

wtorek, 17 lipca 2012

Idioms with body words, czyli ostatnia relacja z indyjskich przygód TWOJEGO sąsiada


(...) mówiąc szczerze... zostałem chyba wrobiony (they did a number on me!)


'Było to tak:
Śpię sobie w nocy, ktoś puka do drzwi (somebody knocks at the door). Myślę... pewnie mój pies znowu zabalował (went out on the tiles) z suczkami na osiedlu i spity indyjskim alkoholem nie może znaleźć kluczy w kieszeniach... OK, otwieram, patrzę, a tam Indyjska milicja! Przestraszyłem się tak bardzo, że zacząłem krzyczeć tak głośno jak nigdy, czyli:

I shouted at the top of my lungs.

 Jak nie rzucą mnie o ziemię...  po trzech sekundach byłem skuty kajdankami a po dziesięciu minutach znajdowałem się już w celi (I was in a cell), gdzie dołączyłem do moich kolegów poznanych w Vegas. Zapytałem panów milicjantów co się stało, dlaczego zostałem zamknięty? Powiedzieli mi, że za drukowanie pieniędzy... Można powiedzieć, że:

I was a bag of nerves,
Czyli:
Byłem bardzo zdenerwowany i zmartwiony.

Rozumiesz to? Zamknęli mnie, ponieważ chciałem wygryźć z rynku mennicę indyjską... co za chory system... i jak tam robić biznesy? Będę miał złe wspomnienia z Indyjskim rynkiem, czyli:

I’ll have bad taste in my mouth about this Indian market.

Dobrze, że miałem trochę papierków w spodniach. Udało mi się przekupić strażników i razem z  wspólnikami uciekliśmy z więzienia (escaped from prison). Mieliśmy dużo szczęścia, bo po ucieczce za mury prawie zostaliśmy złapani przez strażników:

We were a hair’s breadth away from getting caught.

Musieliśmy jakoś dotrzeć do Polski. Uznaliśmy, że najbezpieczniej będzie na piechotę, więc tak też zrobiliśmy. Powrót trwał jakieś 19 dni. Był to najcięższy okres w moim życiu:

19 days of blood, sweat and tears.

Tutaj jestem bezpieczny. Indyjska milicja nie będzie mnie tu szukać.'

Powiedziałem sąsiadowi, że dziękuję mu za podzielenie się ze mną jego historią, czyli:

Thank’s that you bared your heart to me.

Oraz życzyłem mu powodzenia w nowych biznesach:

Do your best, lad. Break a leg!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz